Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3241
За сьогодні: 0
Вже продано: 518
На перевірці: 0

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Тест-драйв Range Rover Velar

Навіть після декількох місяців з моменту появи нового преміум кроссовера на європейському ринку не спадає ажіотаж навколо дизайну екстер’єру та інтер’єру цього розкішного автомобіля. Приголомшливий зовнішній вигляд Range Rover Velar притягує погляди пересічних автовласників та піднімає статус водія на ще більш високий рівень. Але ніщо так не вражає як ціна базової комплектації Velar S, яка починається з позначки в 50 тисяч євро.

Познайомившись з новачком ближче, ми дізналися про неабиякий вибір пакетів та опцій, широку лінійку моторів та варіантів індивідуалізації, доступних для цієї моделі. Але головним козирем Velar все ж таки є сучасні технології та стильний образ. Під час презентації тестових зразків кроссовера, британці занурили журналістів в історію бренду Land Rover та нагадали про те, що назва Range Rover Velar походить з 60-хроків минулого століття. Саме в ті далекі часи існував прототип спортивного позашляховика у три дверному виконанні, який мав спортивну зовнішність та міг похвалитися відмінними технічними характеристиками.

Останнім часом в компанії Land Rover збільшили кількість своїх моделей, які презентовані майже в усіх класах. Новий Range Rover Velar позиціонується як спортивний середньо розмірний кроссовер, тому він зайняв місце між більш дорожчим Range Rover Sport та відносно бюджетним Range Rover Evoque. Якщо пошукати конкурентів Velar на європейському ринку, то в першу чергу слід згадати такі кроссовери як Porsche Macan, Audi Q5, BMW X4 та Mercedes-Benz GLC.

Як ми уже казали, для Range Rover Velar пропонується широкий спектр двигунів та комплектацій. Стандартні версії S, SE та HSE можуть бути доповнені пакетом R-Dynamic та спеціальними модифікаціями, розробленими під окремі ринки збуту. Базовим двигуном для кроссовера стане 2-літровий турбодизель на 180 к.с. В якості наступного кроку британці пропонують форсовану до 240 к.с. версію 4-циліндрового дизеля. Бензинові силові агрегати так само починаються з двох літрів та чотирьох циліндрів, а закінчуються 6-циліндровим двигуном на 380 к.с. В якості альтернативи можна замовити і 6-циліндровий турбодизель потужністю 300 к.с.

Проїхавши біля двадцяти кілометрів за кермом двох Velar, оснащених базовими двигунами ми не помітили нічого особливого крім посередньої динаміки та помітно низької витрати пального. Таким чином, вибір стокових кросоверів можна вважати компромісним рішенням для тих, хто не потребує стрімкої динаміки спорткарів, а має на меті пересуватись лише у місті між роботою та домівкою. Інша річ 300-сильні версії позашляховика, які долають відмітку у 100 км/год лише за 6 секунд. З таким набором моторів, Velar дійсно зможе відібрати клієнтів у німецьких преміум кроссоверів. Доречи, за рівнем звукоізоляції та комфорту британець вже випереджає деяких конкурентів з Японії та США. Незалежно від типу двигуна та його потужності, всі версії Velar оснащені повним приводом 4WD, що також є перевагою над деякими моделями інших виробників.

Range Rover Velar в залежності від оснащення сталевими пружинами або пневматичною підвіскою відчувається як два різні автомобілі. Стандартні налаштування передбачають жорстку підвіску та надмірні крени у поворотах, а пневматика навпаки згладжує крени та дарує більше комфорту. В залежності від розміру колісних дисків кроссовер може передавати удари від проїзду по дрібним нерівностям у салон. Взагалі повадки Velar на дорозі дуже схожі з поведінкою родича Jaguar F-Pace, який має аналогічну технічну базу. І все ж таки Range Rover виглядає більш виграшно на фоні консервативного Jaguar.  

Інтер’єр Range Rover Velar вражає розкішшю та сучасною архітектурою. Новітня мультимедійна система під назвою Touch Pro Duo складається одразу з двох 10-дюймових моніторів. Незважаючи на сенсорне управління функціями автомобіля, салон демонструє високий рівень якості та виконання.

Панель приладів – це ще один 12,3-дюймовий екран, який виконує функцію віртуального кокпіту. Графіка панелі приладів знаходиться на досить пристойному рівні, що також залишає позитивні відчуття від нового кроссовера.

Спеціалістам з інтер’єрів довелося вирішувати складне питання зручності користування моніторами встановленими у центральній частині торпедо. Вихід з складного положення був знайдений у можливості зміни кута нахилу екранів. Під час тесту інформаційно-розважальної системи Velar виявилось, що вона не підтримує Apple CarPlay та Android Auto. Як таке можливо? Просто британці вирішили що оболонка під назвою Jaguar Land Rover InControl Touch Duo більш ексклюзивна та зручна для клієнтів марки.

Втомившись від тикання пальцями у сенсорні екрани ми перемістилися на задній ряд сидінь. Доречи, салон кроссовера виявився не таким вже і маленьким! Позаду достатньо місця для двох дорослих пасажирів. Окрім цього багажне відділення може прийняти до 600 літрів корисного об’єму.

На при кінці тесту ми почали більше розуміти британського автовиробника, адже сьогодні замало виробляти комфортні та економічні машини. Індустрія вимагає інноваційних рішень як у дизайні так і у техніці. Популярність старших моделей повинна позначитись і на середньо розмірному Velar. Нажаль, стати масовою моделлю він не зможе, адже коштує занадто багато як для свого класу. Конкуренти коштують на 5-10% дешевше, при цьому мають більш конкретні переваги.

Порівняльна таблиця (максимальна кількість балів, якщо оцінка - 10)

Параметри

Audi Q5

Mercedes-Benz GLC

BMW X4

Porsche Macan

RR

Velar

Зовнішній вигляд

10

10

9

10

10

Базова комплектація

8

8

7

8

9

Опції (пакет)

7

7

7

8

8

Якість обробки салону

10

9

8

10

9

Прохідність

5

5

5

5

8

Шумоізоляція

10

10

9

9

9

Розгін

9

8

9

10

8

Гальмування

10

10

10

10

10

Престижність володіння

10

10

9

10

10

Втрата в ціні

7

8

7

8

6

Вартість

6

7

8

5

4

Безпека

10

10

10

10

10

Витрати пального

8

7

7

7

7

 Витрати на обслуговування

6

6

6

5

4

Керованість

9

8

10

10

9

Дизайн

8

9

8

10

10

Індивідуальність

7

8

7

9

9

Вартість додаткового

обладнання

6

7

7

5

5

Дилерська мережа

8

8

9

7

7

Надійність

9

9

9

9

8

Всього:

163

164

161

165

160

Місце:

3

2

4

1

5

Підрахунок балів сьогоднішнього тест-драйву довів, що краще ніж Porsche Macan поки що нікого немає. Друге місце посів Mercedes-Benz GLC, третє Audi Q5, а четверте BMW X4. І лише на п’ятому місці опинився Range Rover Velar. Чому так сталося? Відповісти на це питання складно, адже в деяких дисциплінах тестовий позашляховик продемонстрував себе з найкращого боку…

27.09.2017
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Тест-драйв Range Rover Velar

Політика конфіденційності